Nokian kaupunki

Asiakaspalaute


Palvelukokemuksen mittaaminen

Perusturvapalveluiden tavoitteena on asiakasta ja potilasta arvostava, turvallinen palvelu ja laadukas hoito sekä asiakkaan ja potilaan hyvä palvelukokemus. Tavoitteen saavuttamiseksi perusturvapalveluissa kehitetään toimintaa ja palvelutuotantoa asiakas- ja potilaspalautteiden perusteella.
 
Alla olevaan palvelukokemusmittariin vastaamalla annatte meille arvokasta tietoa palvelujemme kehittämiseksi asiakkaiden tarpeiden mukaiseksi. Lomakkeen täyttämiseen menee aikaa 2 - 10 minuuttia riippuen kirjoittamanne vapaan tekstin määrästä.
 
Palautelomakkeeseen ei tietoturvasyistä tule kirjata henkilötunnuksia, pankkitilinumeroita, varallisuustietoja tai muuta arkaluontoista tietoa kuten esimerkiksi yksityiskohtaisia terveystietoja.
 
Palautteenne käsitellään luottamuksellisesti. Mikäli täytätte kyselylomakkeeseen yhteystietonne ja asian, johon haluatte vastauksen, teille vastataan kahden viikon kuluessa palautteenne käsittelystä.
 
Kiitos palautteestanne!

Terveys- ja vanhuspalveluiden asiakaskysely avautuu tästä linkistä

Sosiaali- ja vammaispalveluiden asiakaskysely avautuu tästä linkistä